Kenapa aku pilih TYZARA



Assalamualaikum and hai.


Kenapa aku pilih TYZARA.


Kalau siapa yang rajin baca blog Airah mesti tau Airah ada masalah rambut yang boleh tahan merimaskan jugak la. macam-macam syampu dah try, dengan serum rambut, masker rambut dan lain-lain. lagi rimas kalau rambut gugur ! bersepah atas lantai jangan cakap la tiap jam kena sapu nak bagi bersih lantai bilik ni. kita memang tak boleh stop rambut dari gugur dan memang normal kalau rambut gugur 1-5 helai sehari. tapi kalau 10-20 helai sehari? memang kena cari syampu yang sesuai ! sebab itu la Kenapa aku pilih Tyzara.


tengok la feedback pelanggan Tyzara ni. masalah yang sama macam Airah dan masalah dia dah settle !



Apa itu Tyzara? Tyzara adalah jenama bagi Shampoo Rawat Rambut yang lebih dikenali sebagai shampoo soya. jadi shampoo khusus untuk merawat rambut gugur. serius sesuai untuk masalah yang Airah hadapi sekarang. Shampoo soya Tyzara ni memang sesuai untuk semua penyebab rambut gugur termasuk la masalah ibu-ibu yang menghadapi rambut gugur lepas bersalin.


Shampoo soya Tyzara menggunakan bahan berkualiti tinggi iaitu Protien Soy yang memberi tenaga pada rambut, Panax Ginseng Root Extract membantu menguatkan akar rambut dan memberi kesuburan kepada kulit kepala secara tidak langsung anak rambut baru boleh tumbuh dan Majus Root Extract yang mampu memberikan vitamin pada akar rambut dan meNyahkan kotoran di kulit kepala yang menyebabkan gatal kulit kepala dan kelemumur.




selain Shampoo soya, Tyzara juga mempunyai hair serum ! shampoo sahaja tidak cukup untuk mendapatkan rambut yang sihat secara kekal tetapi dengan gabungan Shampoo soya dan Hair serum keluaran Tyzara, rambut rosak atau bercabang memang dapat dipulihkan. ada harga combo super jimat jugak tau kalau beli dua produk ni. kedua-dua produk ini bukan sahaja halal digunakan malah sesuai untuk semua peringat umur dari kanak-kanak sehingga golongan tua tidak mengira jantina. memang jimat berbaloi jika satu keluarga memakai shampoo yang sama. shampoo soya dari Tyzara pulak tu.


100ml shampoo dan 15ml hair serum.


Tyzara juga mempunyai agent di beberapa buah negeri di Malaysia serta di Brunei. Selain itu, yang prihatin terhadap kelulusan KKM sesuatu produk, Shampoo soya Tyzara ni ada kelulusan KKM okay. jadi pengguna yang berminat tak perlu ragu-ragu nak gunakan shampoo soya ni.



info penting yang lain boleh didapati di sini :-
Hotline : 019 5767 697





kepada wanita dan lelaki di luar sana yang masih mencari cara untuk rawat rambut gugur, Tyzara la jawapan nya ! shampoo soya yang mempunyai pelbagai kelebihan membantu mengawal rambut gugur, rambut wangi seharian, dan hair serum yang memberikan kekuatan kepada akar rambut, memberi vitamin dan kesuburan rambut. dapatkan Tyzara segera !


8 comments

  1. macam menarik, nanti nak trylah :D

    ReplyDelete
  2. busyra tak pernah cuba lg produk ni. mcm best :)

    ReplyDelete
  3. Siqah ada masalah kelemumur. Masalah rambut gugur takde sangat. Rasa rambut gugur tahap normal lagi. First time dengar produk ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siqah boleh la try produk ni. Airah banyak gugur

      Delete
  4. sha pun ada masalah rambut gugur juga, orng kat rumah bising sbb rambut merata tempat ada :(

    ReplyDelete