Free Panty Giveaway

Yes ! Awak semua baca benda yang betul. Harini I nak cerita macam mana nak dapat Panty Percuma tanpa buat apa-apa. Ini bukan rekaan tau. Benda percuma siapa yang tak nak? Anda boleh redeem free gift panty ni dari Biggle App tanpa beli apa-apa barang pun.


Sebelum tu I nak terangkan apa itu Biggle. Biggle adalah aplikasi yang ditubuhkan pada awal bulan Mac 2017. Biggle ni adalah aplikasi berasaskan diskaun yang diuruskan oleh empat individu yang mempunyai latar belakang seperti pengiklanan dan pemasaran, reka bentuk, kejuruteraan perisian dan pengurusan projek. Aplikasi ini menawarkan tiga ciri utama seperti berkongsi link dan gambar tanpa masalah, kod diskaun dan chat box yang membolehkan pembeli membandingkan produk ataupun meminta pendapat daripada rakan atau keluarga menggunakan chat box tu sahaja. Yang paling best lepas ni kalau nak beli produk dari laman web seperti Lazada, Qoo10 pun boleh jugak bermula 1 December 2017.

Biggle



Dengan Biggle App, online shopping lebih mudah, dan selesa serta menyediakan harga yang berbaloi dan diskaun yang menarik bila anda membuat pembelian. Tak payah dah nak screenshot produk sebab nak mintak pendapat kawan sebab ada fungsi chat box. Boleh ajak rakan sembang je dalam tu terus. Tak payah nak pergi semua online store macam Lazada dengan Qoo10 sebab boleh terus cari je produk dari online store tu dalam Biggle App. Senang sangat !





Berkaitan Free Panty Giveaway tadi, Biggle App baik hati nak berikan hadiah percuma sempena pelancaran laman web Biggle App. Tiada pembelian diperlukan untuk tebus free gift ni dan tamat pada 21 December 2017. Kena cepat tebus tau kalau tak rugi.


Cara Tebus Freee Gift
1. Click https://biggleapp.com/gifts to log in.
2. Get the promo code.
3. Paste the promo code at the checkout page and the free gift will be yours.
4. Tunggu barang sampai depan rumah.


Easy peasy kan. Selain  itu,jangan lupa dapatkan Lazada 12% storewide promo code untuk sebarang item tapi tak ada pembelian minimum. Maximum discount sampai RM30. Tamat 14 Disember 2017. Ada dua hari lagi nak rebut diskaun ni tau.



0 comments