Blog Review : Sharifah Aida Hana

Blog seterusnya antara blog yang I suka singgah. Entry pemilik blog kebanyakkan nya berbentuk motivasi. I suka baca blog Sharifah Aida Hana sebab bila baca entry yang ada kata-kata motivasi ni buat lebih semangat nak fokus buat sesuatu benda tu.



Blog Sharifah Aida Hana sangat kemas dan tersusun. Bila pergi ke laman web dia akan terus ke dua entry terawal dalam blog tu. Walaupun dua entry terus tapi tak berat dan tak loading lama pun blog ni walaupun banyak gambar.


Gambar dalam blog pun cantik dan terang. Gambar yang digunakan sesuai dengan isi entri. Kadang ada blog yang gambar tak ada kena mengena dengan entry hahaha Tapi tak kisah pun okay je.


I suka ayat yang digunakan dalam entry pemilik blog. Senang nak baca, senang nak faham. Setakat ni semua blog yang ada dalam bloglist I, ayat yang digunakan senang difahami oleh pembaca seperti I.


Widget dalam blog ni pun tak banyak. Ada dalam dua tiga je tak silap I itu yang buat blog nampak lebih kemas. Iklan pun tak ada.


Bertuah pemilik blog dapat belajar di luar negara. Jealous nya rasa. Dah la sama umur dengan I. Terus rasa nak sambung belajar semula hahah Apa pun tak ada banyak komen yang I boleh tulis untuk blog ni. Cuma kalau boleh nanti buat la entry study dekat Australia dan lebih banyak entry lagi. I nak baca hihi.



1 comment