Blog Review : Tiara Sapphire



Blog Tiara Sapphire yang sangat kemas dan cantik. Nama blog pun sedap. Bagi I blog yang lebih banyak putih dan hanya ada hint color lain lebih kemas dari blog yang banyak warna. Warna putih lebih sedap mata memandang.


Pemilik blog adalah seorang kaki drama. Kalau korang nak cari review drama atau nak cari drama jepun dan korea untuk ditonton boleh la singgah blog ni okay. I pun dah tengok beberapa korean drama yang pemilik blog dah review. Bukan drama jepun atau korea je ada, drama lain pun banyak.




Bagi I, tak ada banyak komen sangat untuk blog Tiara Sapphire. Blog dia memang kena dengan citarasa I. I memang suka blog yang kemas dan tak banyak iklan.


Cara penulisan pun simple dan ringkas. Cuma mungkin untuk novel review boleh perbanyakkan info dan komen sebab I suka baca novel review. Senang nanti nak beli novel based on review orang lain best ke tak hihi.


Blog loading pun tak lama. Cepat je semua gambar keluar walaupun gambar jenis besar. Haa lagi satu I suka blog yang letak gambar besar. Lebih puas nak tengok.


Kalau korang nak tahu lebih banyak drama review, novel review dan lain-lain boleh la singgah blog Tiara Sapphire. I pun suka baca review dia.

2 comments

  1. Thanks for review .. lepas nie nak blogwalking kat Blog Tiara pula :D

    ReplyDelete
  2. wah thanks for review :D
    terharu pula ada org review my blog..haha

    ReplyDelete