BERCUTI KE SEEngapore DENGAN TRAVELOKA PROMO CODE

Bercuti ke Singapore memang antara salah satu wishlist I. Dah banyak dah I baca pengalaman trip orang lain yang bercuti ke Singapore. Semua ada pengalaman menarik tersendiri dan macam-macam tips yang dikongsikan. Paling best mesti la tips tempat menarik yang boleh dikunjungi di Singapore. Mungkin ada tempat- tempat menarik yang masih baru dan belum ramai lagi orang tahu. Lagi satu paling penting tips nak berjimat bila bercuti ni.



Bagi I paling penting masa bercuti dapat jimat a.k.a tak terlalu boros dan pada masa yang sama enjoy bercuti. Kadang orang bercuti tapi tak enjoy sebab risau terbelanja lebih. Pilihan I kalau nak lebih berjimat masa bercuti dengan Traveloka. Traveloka adalah pakar dalam perjalanan dan percutian. Kalau nak bercuti ke Singapore tu tempah je dengan Traveloka.








Bagi yang masih tak tahu apa itu Traveloka, Traveloka adalah “one-stop travelapp” yang menawarkan kemudahan perjalanan/percutian ke Singapore. I sukadengan laman web Traveloka ni sebab harga yang ditawarkan sangat berbaloi. Setiap hari ada promo best dan ekslusif lagi-lagi untuk ahli Traveloka. Nak baca review pun senang dan banyak jadi boleh pilih ikut keselesaan diri sendiri.



Khusus untuk mereka yang berminat nak bercuti ke Singapore sama macam I, diskaun hebat dari Traveloka dengan RM50 flat rate discount untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapore dengan menggunakan Traveloka samada melalui laman web atau aplikasi dengan menggunakan kupon GOSG.







Senang kan??? Lepas ni tak payah pening kepala nak fikir pengangkutan nak ke Singapore. Guna aplikasi Traveloka je. Jimat banyak.



Promosi MYR50 hanya sah untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia dalam satu booking ID. Kalau korang plan nak bercuti bersama rakan-rakan boleh la ajak semua daftar dengan Traveloka sebab Traveloka sentiasa ada promo menarik untuk percutian dalam mahupun luar negara.



Kalau nak tempah flight senang je. Pergi ke laman web Traveloka dan tekan icon flight. Isikan dari mana nak ke mana, berapa orang penumpang, tarikh penerbangan dan jenis seat. Lepastu boleh la pilih masa yang bersesuaian dengan jadual percutian korang pada senarai yang dipaparkan. Selepas pilih penerbangan anda gunakan kupon “GOSG” macam yang I ada tulis atas tadi sewaktu pembayaran. Lepastu dah boleh dapat RM50 flat rate discount.







Yang I suka bila tempah flight dengan Traveloka, kita boleh jadualkan semula penerbangan kalau masa yang dipilih sebelum tu tak bersesuaian. Kadang ada masalah dan pekara yang tak dapat dielakkan, tak kan nak biar tiket burn macam tu je kan. Senang bila boleh reschedule semula. Tapi semua tertakluk pada polisi okay.



Bab pengangkutan dah settle. Lepas tu nak plan untuk tempat menginap pula. Bila dah plan siap-siap ni memudahkan waktu bercuti kita. Tak ada la kelam kabut nak cari semua benda last minit. Boleh bandingkan semua benda untuk lebih penjimatan. Dekat aplikasi dan laman web Traveloka turut menyediakan lebih dari 500 jenis hotel yang boleh anda pilih.








Tawaran potongan tempahan hotel sehingga 20% di Singapore, dan tiada kupon diperlukan. Cara nak pilih hotel pula, pilih hotel yang mempunyai diskaun 20% dari harga asal daripada senarai hotel yang terlibat. Boleh la pilih itu citarasa sendiri. Kalau macam I antara kemudahan wajib untuk hotel pilihan I, ada kolam renang dan bath tub ! Memang enjoy kalau nak bercuti macam ni haha.



Bila dah pergi je laman web Traveloka, tekan icon untuk hotel dan boleh isi destinasi, Singapore. Berapa orang yang ada, nak berapa bilik dan tarikh nak check in. Lepastu boleh la tengok senarai hotel yang dipaparkan.












Salah satu sebab kenapa I suka Traveloka, pelbagai medium untuk pembayaran boleh digunakan. Kadang leceh sebab ada yang tak terima debit card untuk pembayaran, tapi dengan Traveloka, pembayaran boleh dibuat menggunakan kad kredit, kad debit, internet banking ataupun paling senang dekat 7 Eleven je. Dekat bahagian harga per night tu ada tulisan hijau berapa % diskaun yang boleh kita save.



Bagi mereka yang mempunyai perancangan untuk bercuti ke Singapore memang tak patut lepaskan peluang macam ni. Promo code untuk tempahan penerbangan dan penginapan hotel ni dari 1 September hingga 30 September 2018 sahaja tau dan tempoh perjalanan bila-bila masa sahaja. Jadi dah boleh la plan dengan kawan- kawan dan keluarga untuk bercuti ke Singapore. Dengan Traveloka Promo Code, bercuti ke SEEngapore lebih bermakna sebab banyak boleh jimat !

2 comments