Burn The Stage

Calling all peminat BTS ! hahaha siapa peminat BTS dekat sini sila angkat tangan. Kalau peminat drama korea I dah kenal pasti siapa sebab I selalu juga singgah blog yang buat review kdrama tu. I pun kalau rajin buat jugak review kdrama. Tapi kali ni khas buat peminat BTS !



Bagi yang tak tahu, BTS antara kumpulan kpop yang tengah hot sekarang. Dianggotai oleh V, J-Hope, RM, Jin, Jimin, Jungkook dan Suga. Semua handsome hahaha.





Sempena Burn The Stage The Movie, BTS Johor Event membawakan khas kepada peminat BTS merchandise seperti Tyvek Wristband dan Mock Ticket. Peminat BTS mesti la nak kumpul koleksi barangan BTS kan jadi apa kata masukkan dua barang ni jugak dalam koleksi korang !




Atas ni adalah design wristband dan mock ticket yang dijual. Semua design daripada profesional graphic designer yang mempunyai pengalaman dalam bidang ni. Cantik kan? Macam mana nak beli? Senang je. Korang follow semua media social ni





Twitter : @BTSEvent1
Instagram : @btsevent1



Semua maklumat dan proses pembelian ada dekat sana. Walaupun jualan khas dibuat di JB tapi kalau korang duduk jauh dan nak miliki wristband dan mock ticket ni senang je. Pembelian secara postage ada. Harga pun murah sangat dan mampu milik. RM3 untuk satu mock ticket dan RM3 jugak untuk 1 wristband. Kalau beli dua RM5 je ! Murah dan boleh kumpul untuk dijadikan koleksi. 



Pergi ke Twitter BTS Johor Event (MY) dan isi google form yang ada dekat situ. Yang dekat boleh pilih untuk ambil masa hari sabtu atau ahad. Yang jauh boleh pilih penghantaran secara postage. Jangan konfius pulak tau sebab dekat link twitter diaorang ada dua jenis form untuk mock ticket dan wristband. Kalau nak beli dua-dua kena isi dua google form okay.



Lagi satu I nak ingatkan, pilih link yang betul sebab ada yang konfius dengan pihak lain yang turut menjual merchandise lain :( Jadi jangan buat pilihan yang salah dan isi borang yang betul okay. Nak isi borang tu pun tak perlukan banyak detail, semua senang je. Kalau ada apa-apa soalan yang tak faham boleh je dm atau tweet admin Twitter BTS Johor Event (MY) nanti dia akan reply secepat mungkin. Kalau nak tanya I pun boleh, twitter I @airahsyahirahh okay.



Setiap update dari BTS Johor Event (MY) akan diupdate di twitter dan instagram jadi tak rugi pun follow awal-awal sebab lepasni lagi banyak projek dan event bakal menyusul ! Kalau korang tinggal di sekitar Johor Bahru pun boleh join untuk jadi Volunteer Event Crew tau. Caranya senang je singgah je semua media social BTSEvent1, dekat situ ada tulis caranya.











2 comments