Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit / Royal Bird Nest , Tingkatkan Aura Wajah Secara Semulajadi dengan formulasi dari korea

Hi. Semakin meningkat usia ni, risau juga dengan keadaan kulit. Walaupun I suri rumah je, I kena jaga dua orang anak. Anak I pulak masih kecil jadi memang berkejar nak buat semua benda. Kadang nak jaga kulit dengan buat skincare routine tu memang bercinta juga nak tunggu masa terluang. Jadi nak cepat, I cuba Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit ni.





Bagi I cara minum macam ni lebih cepat sebab cara pengambilan dia sebelum sarapan. I memang ada masa sikit sebelum budak-budak bangun untuk sarapan. Bancuh je dalam 150ml air, lepastu boleh minum. Tak perlu tunggu lama pun. I suka bancuh dengan air biasa je. Rasa dia pun sedap dan warna pink yang cantik.


Kalau korang jenis kulit sensitive, kulit kusam tak kira la bahagian muka atau badan, kulit kering, eczema atau sentiasa terdedah dengan sinaran cahaya matahari yang menyebabkan kulit gelap, korang patut cuba Kitsui Glow Sakura ni. Lepas bersalin, rambut I memang gugur teruk. Nasib Kitsui Glow Sakura membantu juga untuk keguguran rambut.












Produk Kitsui memang dah jadi pilihan I sejak dulu. Kitsui Glow Sakura ni tak mengandungi pewarna tambahan, tiada tambahan perasa dan rendah kalori. Sejak dalam proses nak turunkan berat badan ni memang I cari makanan dan minuman yang rendah kalori je. Satu sachet hanya mengandungi 58 kalori sahaja. Bahan yang digunakan juga halal semulajadi dan formulasi Sakura Ekstrak, Royal Bird Nest dan Korean Ginseng dengan teknologi terkini yang diimport dari Korea. Korang pun sedia tahu kan produk dari korea memang berkualiti tinggi. 


Masalah pelipat gelap ni memang antara masalah yang susah nak rawat kan? Kitsui Glow Sakura membantu mencerahkan kulit badan terutamanya bahagian pelipat yang I cakap tadi, seperti leher, ketiak, celah peha. Korang tak payah dah nak scrub kasar-kasar bahagian kulit tersebut. Cuba je Kitsui Sakura Glow dulu. Kulit pun akan jadi lembut dan proses penuaan lebih lambat sebab produk ni menggalakkan penghasilan kolagen secara semula jadi.
 




Bahan 
Ekstrak Sakura | Terdapat kajian yang diterbitkan dalam journal Molecular Nutrition & Food Research, Jepun mendapati sakura ekstrak mempunyai khasiat dalam mencerahkan dan menjadikan kulit lebih sihat dan cantik.


Sarang Burung Walit | Sarang Burung Walit ni memang dah ramai tahu banyak sangat khasiat dia. Dari zaman dulu lagi orang amalkan untuk kecantikan. Pemilihan sarang burung walit yang berkualiti tinggi pasti memberi lebih banyak kebaikan dan mengekalkan kecantikan kulit serta badan yang lebih sihat.


Ginseng Korea | Korang pernah tak tengok kdrama yang orang Korea suka sangat dengan ginseng tu. I teringin sangat nak cuba finally ada jugak dekat Malaysia produk yang ada Ginseng Korea. Kenapa orang suka sangat Ginseng Korea ni? Selain menghidrasi badan, ginseng korea meregenerasikan sel-sel kulit dengan memastikan peredaran oksigen berfungsi dengan baik serta meningkatkan peredaran darah sekitar kawasan kulit. Peredaran darah yang sempurna membantu membuatkan kulit lebib cerah, glowing dan tampak sihat. 


Delima | Tahu tak buah delima mengandungi Vitamin C semulajadi untuk kulit sentiasa glowing dan sihat? Antioksidan dalam buah delima dapat membantu menghilangkan radikal bebas, melindungi kulit dari kerosakan dan mengurang keradangan kulit muka.


Jadi Kitsui Glow Sakura ni membantu sangat untuk masalah kulit korang. Mencerahkan kulit seluruh badan, melembutkan kulit, melindungi dari sinar UV berbahaya dan kulit lebih terhidrat jadi tak ada lagi kulit kering.




Korang juga tak perlu risau sebab Kitsui Glow Sakura adalah hormone free, antibiotic free, preservative free, GMO free, bebas chemical dan bebas gluten. Semua produk Kitsui juga selamat digunakan sebab ada semua produk lulus kesemua ujian makmal seperti dokumen dibawah.





Kitsui, Cantik Semulajadi !
Dapatkan di farmasi berdekatan anda!

𝐃𝐢𝐬𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐕𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐝𝐞 + 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐆𝐢𝐟𝐭 🎁
Guna code "KITSGLOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di Kitsui Official Shopee Mall

Kitsui Glow Sakura Shopee Mall : https://shopee.com.my/product/100810671/11687667678?smtt=0.100812150-1646634584.3

Kitsui Website : https://kitsui.com.my/

Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq

Kitsui Official Lazada Mall : https://www.lazada.com.my/shop/kitsui-beauty-store

Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia

TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/

Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia

Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty



FEEDBACK













1 comment

  1. Hai sis..nak tanya, BF mummy boleh minum ke glow sakura ni?

    ReplyDelete