Azam Kurus Dengan KMRP

 Assalamualaikum korang. Azam tahun baru korang haritu dah start ke belum. Alaaaaa yang nak kurus tahun 2023 ni hahaha YES. Azam kita sama tapi I dah start dah. Korang dah start ke belum? Kalau belum I nak recommend korang KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP)






Lebih senang diet korang if ambil KMRP ni. Kenapa I cakap senang? Kitsui Meal Replacement ni program diet yang sangat rendah kalori. Kalau cara diet korang macam I, nak cut kalori boleh la cuba. Lagi senang tau kalau cuba diet dengan had kan penggambilan kalori. KMRP dapat mengurangkan pengambilan tenaga sehingga 800 kalori sehari jadi badan korang akan menarik tenaga dari simpanan lemak badan tu sendiri. Memang dah terbukti boleh berkesan dalam pengurusan masalah obesiti.




Nama produk: Kitsui Meal Replacement Plus (KMRP)
30gram X 15 sachet
Harga RM39.90


Pengalaman I sendiri bila makan KMRP ni, rasa kenyang lebih lama jadi tak ada la I nak craving benda manis ke apa sebab dia mempunyai sumber serat yang baik. Lepastu dia rendah kalori tau hanya 124 kalori sahaja setiap sachet. Kalau korang nak gantikan breakfast, dinner atau lunch dengan KMRP tak perlu risau sebab KMRP mengandungi vitamin dan mineral penting seperti:

Vitamin A, B12, B1, B2, B6, D, D3, E, C, Magnesium, Zink, Kalsium dan Biotin.
Haaa banyak kan vitamin dia. Jadi tak ada la korang mengamalkan diet yang tak bernutrisi. Sambil diet boleh jaga kesihatan juga.


Rasa dia? Sangat sedap! Campuran milk powder dan cip biskut yang lazat. I enjoy ye minum KMRP ni sebab rasa dia sedap tak ada rasa terpaksa pun nak telan. Bila sedap dan tak ada rasa terpaksa nak makan ni, I pun boleh enjoy diet untuk kuruskan badan. 





Bahan-bahan Premium yang ada dalam KMRP ni
Bijirin oat
Oat protein
Konjac
L-Carnitine
Biji Chia


Jadi korang boleh je gantikan breakfast, lunch atau dinner dengan Kitsui Meal Replacement Plus ni tak ada masalah sebab dia ada sumber nutrisi yang cukup untuk badan korang dalam masa yang sama rendah kalori dan sedap! 


DIET PROGRAM KMRP
DIET PROGRAM KMRP LEVEL 1
Untuk turunkan berat badan yang normal (kurangkan 1-3 kg sebulan), 1 paket sehari (1 penggantian makanan)

DIET PROGRAM KMRP LEVEL 2
Untuk turunkan berat badan yang sederhana (kurangkan 2-4 kg sebulan), 2 paket sehari (2 penggantian makanan)

DIET PROGRAM KMRP LEVEL 3
Untuk turunkan berat badan intensif (kurangkan 5 kg dan ke atas sebulan), 3 paket sehari + 1 hidangan yang mengandungi sayur-sayuran dan buah-buahan (3 penggantian makanan)


Korang boleh la pilih program diet yang bersesuaian dengan badan dan target berapa kilo korang nak turunkan berat. Cara penggunaan pun senang je.
 Ambil satu paket Kitsui Meal Replacement Plus 
  Tambah 200-250ml air sejuk atau air suam
  Kacau atau gonyang untuk larutkan
  Jangan guna air mendidih
  Minum segera okay. 



Kalau nak sedap lagi korang boleh la tambah bahan-bahan lain seperti oat ke, kacang, buah-buahan, susu badam ataupun soya. Pilih bahan yang sihat okay jangan la masukkan gula ke cereal pulak. Tidak digalakkan untuk ibu mengandung tau. So siapa yang nak kurus cepat tu pergi beli sekarang!


Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia

Tiktok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/

Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/

Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty

Website : https://kitsui.com.my/ 





0 comments