Tak sembelit dah lepas Kitsui Bellos Fibre

Sepanjang I hidup rasanya dah dua kali kot I kena sembelit. Korang pernah kena? Yang tak tahu sembelit ni apa, masalah susah nak membuang. Korang dah sakit perut tapi tak ada apa yang keluar sebab dah lama tak membuang… Azab ye kawan-kawan hahahah. Kalau masalah sembelit ni biasanya disebabkan kurangnya makan sayur dan buah-buahan, pemakanan yang tak seimbang dan kesan dari stress dan tekanan harian.


Lepas ni kalau korang rasa dah dua hari korang tak pergi tandas membuang, sila la amalkan apa yang I buat ni. Minum Kitsui Bellos Fibre. I minum malam, esok dah pergi toilet. Sebenarnya bagi I, kalau tanda perut I sihat mesti setiap hari akan pergi membuang dekat toilet. Kalau dah dua hari I tak pergi toilet terus rasa risau ye sebab dah trauma kena sembelit.  Boleh la laju-laju bancuh Kitsui Bellos Fibre ni.









Betul ke membantu?? Betul. I dah cuba sendiri ye korang. Lagipun jenama Kitsui ni memang dipercayai dan jenama terkenal di Malaysia lebih 20 tahun. Ini bukan produk pertama dari Kitsui yang I dah cuba. Kitsui sangat mementingkan qualiti control supaya mencapai piawaian industri seperti ISO, HACCP dan GMP agar produk Kitsui mencapai kualiti tertinggi.


Lepastu korang tak perlu risau pun sebab Kitsui gunakan bahan dari tumbuhan yang selamat untuk diamalkan dan sesuai juga untuk korang yang perlu amalkan diet sebagai vegetarians ataupun vegans. Yang paling penting HALAL.

 

Kitsui pun dah banyak positif testimoni dari pelanggan yang berpuas hati termasuk la I. Antara anugerah yang Kitsui pernah dapat

-        Brand Laureate

-        Halal Asia Award

-        Watsons Top Brand

-    Superhealth Brand




















Jadi dah tak ada keraguan lagi untuk korang cuba produk dari Kitsui. Yang ada masalah sembelit tadi meh amalkan Kitsui Bellos Fibre. Terbukti kesan seawal 3 hari. 



Gabungan 9 jenis buah-buahan yang diperkaya dengan vitamin dan mineral Kitsui Bellos Fibre dapat membantu membersihkan semua toksin yang berkumpul dalam usus. Jadi usus pun lebih sihat. I biasa bancuh Kitsui Bellos Fibre ni lepas makan malam, esok pagi dah pergi toilet. Kadang ramai risau bila minum produk untuk sembelit ni kalau terlalu kerap pergi toilet tapi tak.






Maksimum I pergi toilet pun mungkin dalam tiga kali je sehari. Lepastu I perasan badan pun rasa lebih ringan dan lebih bertenaga sepanjang hari. Biasanya I bancuh lepas makan malam, pagi esok la lega membuang. Rasa dia macam minum jus buah je korang tak ada rasa sayur yang lebih ke rasa payau ke rasa tak sedap ke tak ada walaupun warna dia hijau macam banyak sayur.



 

Mengandungi Pineapple, Apple, kiwi, Passion Fruit, Lemon, Pear, Spinach, Cucumber, Celery.



 

Cara:

Campurkan satu sachet ke dalam 150ml air suam atau air biasa pun boleh. Biasa I guna air masak biasa je. Kemudian goncang bagi semua serbuk larut, dah boleh minum. Boleh minum lepas makan tengah hari atau malam malam. Sekali sehari dan digalakkan untuk minum setiap hari.










Semua produk Kitsui boleh didapati di seluruh farmasi berdekatan anda atau secara atas talian.

 

Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia

Tiktok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/

Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/

Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty

Website : https://kitsui.com.my/










0 comments