Saranghaeyoodo | K-Leisure

Siapa peminat Korean drama dekat sini? I rasa memang ramai yang minat Korean Drama. Kpop apatah lagi, kalau I tanya confirm beratur jawapan korang. Baru-baru ni I berpeluang join virtual event bersama Yoodo. Kalau korang tak tahu lagi Yodoo ni apa memang banyak korang terlepas. I tahu Yoodo ni sebab plan yang ditawarkan berbaloi dengan harga. Jadi Yoodo ni adalah Malaysia’s first truly customizable and 100% digital mobile service dan Yoodo ni juga jenama di bawah Celcom.





#SARANGHAEYOODO

Banyak sangat event dan giveaway Kpop yang dianjurkan oleh Yoodo. Ada Kpop recap series seperti Hallyoodo, Concert giveaway bersama Monsta X, (G)l-dle, Special screening BTS documentary, contest boleh menang lightstick Wars, BLINK Together with Yoodo, K-pop Kountdown 2021. Album giveaway pun best jugak bayangkan dapat album Red Velvet’s ReVeLuvs BETTER BE. Kalau I memang tayang dekat semua media social kalau dapat hahaha.


Selain itu artis tempatan pun ada juga seperti An Honest Mistake & Aizat. Untuk radio pula ada partnership dengan Rakita FM untuk Carta Indie Kita.

Kenapa kena bertukar ke Yoodo?

Korang boleh customize plan telefon korang ikut sukahati sendiri. Contohnya kalau korang selalu guna internet mesti la nak plan yang bagi banyak data kan. Kalau korang suka on the phone bergayut dengan kawan dan boyfriend mesti la nak plan yang bagi unlimited masa. Jadi kelajuan data, hotspot quota, voice minutes dan SMS semua ni korang boleh pilih ikut masing-masing.




Boleh juga renew plan korang bila-bila mana. Tak terikat dengan tarikh yang sama. Bagi I feature ni berbaloi sangat sebab bila ada duit lebih boleh la renew baru.


Bila beli add-ons korang boleh dapat reward. Berbaloi betul sambil guna boleh menang macam-macam kan. Yodoo pun ada eSIM. 


0 comments